27/3: pust..

Hej på er!
Ligger i soffan under favvofilten o myser. Blir sängen strax.

Har varit så himla trött hela dagen. Och den började med att Em o jag fick släpa oss ur sängen och sen köra ikapp och förbi bussen för att hon skulle hinna kliva på på en annan station. Haha.. Vilken morron :)

Här pratas det extraknäck o sommarjobb för fullt. Är så nyfiken på hur det kommer gå och bli, och håller tummarna hårt!!

Blev aerobic ikväll oxå, i all hast då vi satt o surrade så jag höll på att missa tiden. Passet var bra som vanligt men guuuud....har ju ingen kondition alls.

Det är så jäkla jobbigt. Önskar så det var som förr när man tränade regelbundet, inte för att få kondition utan helt enkelt för att det var så kul.
Vill tillbaka dit!

Nu en bild på det smink jag shoppade i stan. Kikade efter en grönaktig kajal och hittade en snygg till slut. Så kommer jag hem och ser att jag har likadan redan. Haha.. Ja jag gillar väl den då!

En miss blev brun-svart mascara istället för svart. Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0