3/3: Grattis!

Idag säger vi Grattis till pappsen som fyller år! Hipp hipp hurra pappa!
Vi kommer att gratta på riktigt imorgon.

Idag har det målats här, massor. Och skruvats upp saker på väggar. Tjejernas rum är i stort sett klara och jättefint blev det!

Jag drog igång målning av hallen och då blev det även vår klädhängardel som fick bli vit. Vitt är fint!

Rätt slut i armarna nu. Och i hälarna. Känner på att stå länge.

Em är hos kompis nu med massa folk och Ta har haft kompisar här och är nu oxå på väg upp till Em o de andra. Tjusiga tjejer ute på vift!

Jag är säker på att jag lär hinna sova ett tag innan det blir dags för hämtning.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Åh tack! :)

2012-03-04 @ 18:16:21
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: Wilma Seger

Sv. Receptet hittar du nu på min blogg :).

2012-03-07 @ 12:35:38
URL: http://swirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0