7/3: soppa

Fy va jag ogillar nässprayen Otrivin. Värsta duschen som rinner ner i halsen. Bättre med Nezeril. Den 'försvinner' i näsan liksom. Men men, har ju använt upp min så man tager vad man haver.

Har ätit, eller druckit soppa till middag och kvällsmål idag. Mums... Eller.. Men det går. Pepp pepp..till mej! :-)

Rensat byrån i hallen ikväll. Herregud va mycke vantar som kom fram. Stickiga sådana. Förstår ju varför de hamnat där längst in, oanvända på en evighet. Men nu ska det bara vara sånt vi använder där istället. Hoppas jag.

Beställt en vågtång till håret idag. Längtar redan tills den kommer. Har slängt den förra vi hade då den inte kändes så snäll mot håret. Hoppas leveransen går snabbt. Beställt från NetOnNet.

Beställde en läppomoj oxå från Kicks. Den jag egentligen ville ha fanns inte, så jag bara måste ju hitta nån annan ;)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0