14/5: glad!

Ligger i sängen nu och lyssnar på blåsten utanför. Och min mage. Värst vad den låter. Brukar den inte.

Måndag innebär ridning nu för tiden. Väldigt trevlig vana. Skulle bli så även idag men 'min' protte hade gått och blivit halt så han fick vara kvar i hagen. Stackarn.. Hoppas det blir bra fort igen.

Em häst var det inget fel på så det fick bli att hon red och jag gick och joggade om vart annat bredvid, och bakom. Jag är sjukt nöjd över mej skälv att jag orkade! Trodde jag inte. (klapp på axeln-Malin)

Kändes i benhinnorna bara, men det gör det ju alltid till en början. Så nu har det blivit en ute-sväng tre dagar i rad här. Så skönt med frisk luft. :-)

Protten var ju bara så söt oxå. När Em galopperade iväg en bit och sen stannade så vände han om direkt för att se om jag var med. :) Mysiga hästar!

Glad oxå att mamma är hemma och att det förhoppningsvis dröjer lääänge innan det behövs sån vidrigt jobbig undersökning/operation igen. Huga..

Nu blir det sova här så nattinatt på er alla! Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0