16/5: Seans

Vilken kväll! Har varit på min första stor-seans som var här i Ånge. Det var inte min sista kan jag lova.

Många tycker ju sånt här med andar och vibbar från andra sidan bara är trams. Det kanske är för att det inte verkar logiskt eller att det inte går att förklara. Och det får man ju förstå.

Men jag tror. Även om det inte kan förklaras. Jag känner även saker ibland och har gått healing kurs. Väldigt intressant. Har gått hos en 'spå-tant' som verkligen kan se rakt igenom en. Häftigt!

Nu är klockan mycket här och jag är jättetrött. Sviker er och berättar mera i morron. Promise!

Ska börja dagen då med att skjutsa dotra till bussen i Sundsvall. Huvudstaden på g :-)

Nattinatt på er!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad spännande det låter! Jag är ju lite skeptisk själv, som jag kanske har sagt. Men det blir kul att höra mer om det här. Var det på Medborgarhuset?

2012-05-16 @ 23:46:00
Postat av: Linda Lundh

Åh vad spännande!!! Jag hade också velat gått, men var på 60-års kalas i stället. Nästa gång kanske vi kan gå ilag :) Kramen

2012-05-17 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0