26/5: Gott!

Mår gott efter en härlig dag här i Åre. Gillar ni träning så boka in detta nästa år. Det är massa olika pass.Allt från step, dance, core till styrkepass med att lyfta traktordäck eller ta en tripp upp på skutan :)

Sen massa föreläsningar oxå. Jag var på underbara Blossom idag. Guuud vilken härlig människa. Hon 50år? Ja det kan man verkligen inte tro.
Hon bjöd på flera bra insikter och tänkvärda ord.

Roligaste passet idag tyckte jag var Zumban. Vilken fart, vilken musik och vilken sprudlande ledare! Jag var så uppåt efter passet så jag hade nog kunnat springa en sväng :) Fast egentligen inte. Helt slut var ordet. Kul!!!

Tagit en sväng i badet och bastun oxå. Skönt de! Och efter middag och surr så ligger vi nu utslagna i sängen och tittar på röstningen. Hur ska det gå för Loreen?!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos!

Du tar sjukt fina bilder! Hurdan kamera har du?

2012-06-01 @ 18:51:33
URL: http://jullessuperblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0