5/11-12: Lugnt

Vilken skön dag! Jag jobbade endast en kort stund för att sen bege mej ut i kylan och iväg till Byberget. Där hade jag bokat in en timmes härlig och behövlig massage. Plus lite zonterapi och healing oxå. Nice!

Jag har träffat på många massörer i mina dar och kiropraktiker, naprapater osv.. men denna kvinnan är lite speciell tycker jag. Jag har känt ett väldigt bra resultat. Nu har jag varit där två gånger och ja, känns bra.

Sen hade jag tagit ledigt resten av dagen. Ville stanna kvar i den sinnesstämning jag hamnar i efter massagen. Bara ta det lugnt och låta massagen verka. Härligt lyxigt att jag kunde få vara ledig.

Efter lunchen begav jag mej av mot Bräcke, skulle lämna in kvitton. Skönt att få det gjort. Pengar växer ju inte på träd precis..

Ser fram emot helgen nu.. resa till huvudstaden, Ledin och v....! Spännande!!!!!!

Akut behov av min frisör nu oxå. Som alltid är man ju ute i sista sekunden. Men nästa vecka fanns tid iaf. Hoppas kunna ta den.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0