17/10-12: Kvällen

Har nu provat min nya vita korsett som ska få vara med mej i showen. Den sitter.. och ja, måste nog sätta nån trådbit vid axelbanden bara så ska det nog gå bra.
Måste hitta guldfärgade hotpants nu bara.. vart hittar jag det? Tips nån?!

Ätit god middag som bestod av fisk på en bädd av morötter och broccolibuketter. Keldas ostsås uppepå. Mums säger jag om det receptet, och tack! :) Enkelt och gott, det är bra de!

Var till frissan igår oxå, och blev långhårig :) Så himla skoj! Ni ska få se bild imorrn.

Tränat två kvällar på rad nu och har fått galet ont i benhinnorna. Bläk för det säger jag. Tar gärna emot tips på det oxå, då jag verkligen vill ha bort detta.

Zumba och aerobic har det blivit iaf. Jättekul! Önskar så att aerobicsen var två gånger i veckan...

Nu sängen här och imorrn.. mera vinskoj!
Nattinatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0