8/10-12: tidigt

Uppe med tuppen. Eller är jag vaken..?
Knappt kan jag säga. Låg och vände o vred på mej hur länge som helst igår innan jag kunde somna. Jobbigt.
Anar att det blir lättare ikväll :)

Helgen har bjudit på blandad kompott. Skönt fredagsmys, man är ju så där lagom pigg just på fredagskvällarna.

Lördagen tillbringades i Brunflos vackra kyrka, men i mindre vackert väder. Herregud va det blåste småspik och regnade. Men bröllop blev det och fina bilder fick jag!

Sen på kvällen besök av 'Stockholmarna' med kids och vi mumsade ost och kex till ett glas vitt. Trevligt de!

Söndagen gick även den i 'grå-väderstecknet'. Vi hade middag med Ta och hennes kille, plus Em med hennes Jesper. Trevligt och gott.
Ta skulle sen iväg och bada tunna och ja, längtar stort till ett visst bad som ska bli av för U och mej framöver!

Sen hastade jag lite försenat iväg till Bräcke och några av 'Guld hits'-folket. Träning på g. Gick bra! Känns skönt att ses och komma framåt. Är man bara hemma själv så tycker inte jag det känns 'på riktigt' på nåt sätt.

Så några steg och stämmor sattes på plats, härligt de! Och en klänning fixad!

När jag kom hem och hade sett Solsidan, roliga program!, så satte jag igång och rensade garderoben. Har legat över mej som ett mörkt moln, men nu minsann... En stor hög på golvet blev det. Så skönt kan jag lova!

Nu ser jag ju vad jag har. Och väldigt tydligt vad jag inte har ;) Skoj!
Bara att ge sej på nästa rensar-projekt. När man har ångan uppe liksom ;)

Nu kickar vi igång den här veckan hörrni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0