10/9-12: back

Tidig start på dagen minsann. Och himla tur jag hade som fick en så god macka av dotra, tack igen!! :-)

Haft lugn och skön helg. Men nu vill jag ha mera att göra känner jag. :)
Tog tag i akvariet igår. Huga hur det såg ut. Fattar inte att fiskarna pallar leva där. Men efter ett kämpande och gnuggande på såväl stenar som liten bro och annat där så ser det väldigt fint ut nu. Slängde en väldig hög med växter oxå. Ser nästan lite för lite ut nu, men hellre det. Växer ju fort.

Blev trevlig fika med vänner igår medans Em jobbade. Kul att ses!

Tittade på bilder från Italien igår. Längtar tillbaka. Visar lite bilder senare.

God morgon på er!


Kommentarer
Postat av: sofia

super fin blogg! titta på min www.dublin.blogg.se

Svar: Tack!Det ska jag göra :)
Ha en fin dag!
/ Malin
Malin Edlund

2012-09-10 @ 14:39:00
URL: http://www.dublin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0