24/9-12: Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter!
Så är det ju. Man kan klaga och gnälla, men vi är ju 'här' iaf. Värt att tänka på.

-2grader i morse och jag var duktig o satte på mej vantar innan jag skrapade rutorna. Betydligt bekvämare för mina små 'frys-i-hjäl-fingrar'. Kändes inte så kallt ute ändå. Visst är det konstigt, ibland är det bara skönt. Och ibland är det på nollan och man fryser arslet av sej.

Igår blev det övningskörning för fulla muggar för Em. Körde till stan och inne i stan. Gick jättebra, jag är imponerad!!

Längtar tills imorrn nu. Lönen! Alltid trevligt de! Och vi hoppas även få tillbaka pengar som vi ligger ute med... Hur kan man sova gott när man är skyldig nån pengar??? Eller hur kan man... Ja..herregud.

God morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0