10/4-13: Liten blir..

Hejsan!
 
Tänk va åren går fort. Usch va gammal man låter när man säger så. Men det ÄR ju verkligen så. När jag var liten så kändes tiden som nåt..jag vet inte.. oändligt. När jag gick i sjuan så var man ju rätt stor tyckte man, och när man tittade upp mot gymnasieskolan så kändes det ju som en evighet innan man skulle gå där.
 
Men nu, när man tänker bakåt så känns det ju som ett "vipps" bara. Konstigt.
Nåt som är konstigt är oxå att jag kan säga: jamen det var ju för 20 år sedan.. Och då var jag vuxen.
What?
 
Bäst att ta tillvara på tiden. Lite klyshigt låter ju det, men iaf tänka på det lite nu o då och göra saker, för sin egen skull. Nu. Inte sen.
 
Liten blir stor!
Så fint!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0