11/4-13: Minnen

Visst är det härligt med minnen? Ja då menar jag ju goda minnen förstås. Eller egentligen alla..för det är ju de som "skapar" oss. Händelser som sker formar ju oss till den vi är just nu, här o idag.
 
Vissa saker som hänt under livet som varit extra jobbiga har jag på nåt vis förträngt. Det är inte alls bra men kroppen har väl reagerat med nåt sorts skydd eller så. Jag vet tex att jag inte alls kan tala om vissa stora jobbiga händelser med årtalet. Finns som bara inte. Kan inte härleda det till nåt annat. Konstigt.
 
Uscha.. men det lär väl komma fram en vacker dag.. Bläk.
 
Men nu mår jag bra och vill bara känna de glada minnena :)
Här är två fina bilder med många minnen i sej. Em var bara en liten fis och får styrhjälp av "mopparn" på både gamla skotern och pulkan. Vi är uppe i Fjällbohög, pappas föräldrarhem och njuter en vinterdag.
 
Visst är det fina bilder? Om än lite suddig kvalité.
 
 
 
Mysigt minsann!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar nostalgibilder! Idag fick jag fatt på min skrivmaskin sedan några år tillbaka och jag fylldes av varma känslor. Fina minnen!

Svar: Ja det är härligt! Och tänk va mycket minnen som sätts igång av en lukt tex.. Mysigt!Trevlig fredag!
Malin Edlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0