16/4-13: värme

 
Jag längtar utomlands. Det är inte ovanligt de inte.
Känslan av att vara i värmen, bada i havet, gå ut på kvällen och hitta något mysigt ställe att äta på. Vem tycker inte att det låter tipp topp?
 
Min käre sambo tycker vi ska vänta till hösten med att resa, och jag tycker, som vanligt, vi kan fara nu framöver i maj. Man kunde väl vinna på nåt så man kunde fara både vår och höst. (men ja, då måste man spela på nåt oxå)
 
Längtar iaf.... :)
 
Måste ju inte vara Thailand som här...
 
 
Måste ju inte vara Italien heller som här...
 
 
Men jag önskar iaf att det är nån annanstans än i Sverige som den här bilden är ifrån, även om detta är magiskt vackert tycker jag.
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Åh jag vill åka utomlands!

Svar: Ja... tänk att bara få ge sej iväg en vecka eller två... Drömma går ju iaf ;)
Malin Edlund

2013-04-16 @ 14:19:42
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Julia

så fin bilder !

Svar: Tack så jättemycket för det!Trevlig dag! :)
Malin Edlund

2013-04-16 @ 17:48:01
URL: http://typliia.blogg.se
Postat av: Angelica Leptin

Rekommenderar Barcelona eller Fuerteventura :)

Svar: Ja just de båda ställena har jag kikat på faktiskt. Trodde jag skulle till Barcelona en gång, men hamnade i Toscana :) Födelsedagsbus!
Tack för tipsen!
Trevlig dag!
Malin Edlund

2013-04-16 @ 19:30:51
URL: http://inreda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0