18/4-13: retuschering

Go morron på er!
 
Vad tycker du om bilder på modeller i tidningar o magasin? Gillar du att de är perfekta på alla sätt och inte har någon liten endaste blipp i huden tex?
 
Jag känner när jag kikar i tidningarna att åh..va fin hon eller han är, men i samma ögonblick hinner jag tänka ja ja.. det är retuscherat till max. Sen när man kikar i tex tidningen Bild där de skyndar att lägga ut oretuscherade bilder på människor och lägger till någon text om att titta här va "ful" hon eller han är när han går ut från gymet alldeles röd, svettig och osminkad. Eller titta här vilka celluliter som kikar fram under kjolen....
Och i och med det så suckar jag och tänker..jamen herregud de är ju människor de med.
 
Folk vaknar ju inte på morronen och är perfekta o redo för fotografering direkt.
Men.. jag känner ändå att jag gillar dessa bilder när de är snyggt iordning-fixade. Gör inte du?
Man vill liksom titta på dem och sukta efter det där ouppnåbara :)
 
Hade en perfekt app på min Iphone tidigare, har tyvärr tagit bort den och glömt namnet på den. Skrot..
Men den var väldigt enkel att justera bilderna med. De blev genast betydligt bättre. Man slätade ut allt ;)
 
Här en bild på mej när jag använt den.
Skillnad va?!
 
 
Nån som vet namnet på appen kanske? Tror det var en vit bild med något ansikte på ...
 
Hörrni, nu är det stormsteg mot helgen! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Timmy

MoreBeaute2

Svar: Men åh... Tack!!!!Tack snälla du för det!
Hur skulle man klara sej utan alla snälla bloggläsare ;)
Ha en fin dag!
/ Malin
Malin Edlund

2013-04-18 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0