26/4-13: tips

Fredagen är här! Love it! Och nu går jag på lite längre ledighet oxå. Längtar!

På morronprommisen med Alfons så känner jag mej som en skurk. Han är ju överlycklig som får komma ut o kissa så klart (lycklig alltid annars oxå när han är ute) men jag känner bara-skynda bli klar nu..jag måste iväg på jobbet...

Ingen skoj känsla. Men jag lät det ta tid och han mådde gott. Finns ju ingen snö kvar som han brukade rulla sej i, morronbad! Men nu blev det gammalt gräs som fick 'tvätta' honom. Sötingen!

Idag stannar några kvar på jobbet efter dagens slut. Skoj ska det bli :-)

Fredagstips - väldigt bra plattång.
GHD är märket. Väldigt snabb uppvärmning, bra med bredare plattor. Lätt att locka håret med oxå. Lång sladd, bara en sån sak :)
Perfekt! Kostar ca.1600:-

Go'morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0