29/4-13: kort

Lite slö nu. Men det får man vara.
Har donat lite med kläder idag, mycket har man som man inte gillar. Långprommat i Ånge med Alfons gjorde vi mitt på dan. Tar sin stund med 'dammsugaren' ;-)

Han var jätteduktig iaf i alla situationer. Mötte två hundar som han fick hälsa på. Mötte folk som han inte tyckte var så intressant...fanns ju dofter i diket som lockade. Och bilarna struntade han helt i.

Har tömt mobilen på de 3000 bilderna. Herregud vilken tid det tog. Nu måste jag bara tömma datorn istället. Min externa hårddisk ska matas. Sen satt jag o fixade med att vända bilder rätt och fixa mappar så jag ska hitta nåt sen.

Höll på att flippa ur där ett tag. Bilderna gjorde inte som jag ville. Jag markerade för att flytta dem, och vipps så kopierades de så jag fick hur många som helst... Ja..ni som nån gång pysslat med sånt här förstår säkert min frustration.

Blev middag så jag fick lugna mej :)
Sen har jag hjälpt Em att plocka ihop prylar till fotografering. En fotobok ska göras. Hon kommer göra den jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0