30/4-13: bloggar

Skön morron, och vaknade ändå vid klockan åtta.
Har suttit och laddat ner bloggar jag löser till min ipad. Vill ju börja använda denna pryl mera.

Men kan någon tala om varför jag inte kan skriva bokstaven mellan å och ö på mitt medföljande tangentbord?
Blir ju galen på detta :(

Många bloggar löser man minsann. En del bara lite nu och då och andra i stort sett varje dag. Skoj är det!

Många undrar ju över detta med bloggande. För min del könns det naturligt. Har alltid skrivit dagbok så detta är bara en `ny väg`. Men allt går ju inte att skriva hör, vilket jag kunde i dagboks-vörlden. Tiden den tar man sej helt enkelt. Som att andra löser tidningen eller löser ett korsord eller nåt. Och det är väldigt skoj att se att det faktiskt är folk som följer mej och vill lösa det jag skriver.
Kram till alla fina ni!

Nyss ätit soppa nu och lyssnat på ett snabbt regn som smattrat på verandataket. Fiskmåsar och tärnor flyger hör över grannens gård. Undrar vad de ser för intressant dör. Fina är de iaf :)

Vad hittar ni på ikväll då? Valborgsfirande?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg varje dag! ;-)
Det är kul att "ha koll" på vänner och bekanta som man inte träffar så ofta. :-)
Själv åker jag till Härnösand ikväll och äter middag med goda vänner och sen är det dans på Parkaden!
Trevlig valborg! :-) Kram!

Svar: Hej fina!Va skoj att höra! :)
Och hoppas du hade en fin Valborg och en massa härlig dans!!
Kramar!
Malin Edlund

2013-04-30 @ 13:43:57
Postat av: Mysan -

Myspys blogg =)

Svar: Hej!Tack så jättemycket för det fina du!
Ha en bra dag! Och hoppas du kikar in igen! ;)
/ Malin
Malin Edlund

2013-04-30 @ 13:45:17
URL: http://aldrigvilamysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0