17/8-13: Stiftelsen

Vilken kväll vi fick igår! Så härligt!
Stiftelsen levererade stort :-)

Vi var hos goda vänner innan och satt ute o hade trevligt. Vi fixade inbakade oliver. Uppskattades av alla! Receptet kommer senare. Jättegott!

Som vanligt går tiden alldeles för fort när man har trevligt. I ett vipps var vi på plats på Ljungarocken.

Vilket himla bra arrangemang! Så skoj att detta faktiskt funkar här på liten ort. Kanske var 4000 pers där igår. Häftigt!
Kön var lång när vi kom men det gick snabbt ändå.

Väl inne strosade vi runt lite och sen blev det mat i öltältet. Jättegott och snabb service. Nåt som inte var bra var just baren i öltältet. Hörde av många att de gav upp då det tog för lång tid att köpa öl. Synd. Skulle behövts mera personal.

När Stiftelsen drog igång njöt jag från första stund till sista. De är SÅ bra!!
Härligt att se deras spelglädje. Och alla låtar känns sommar tycker jag.
Högsta brtyg!!!

Em o Je körde och Je inget mindre än en Limousine!






Allt var toppen! Ljummen sensommarkväll med fina vänner och Stiftelsen!
Många andra band oxå där, men dessa var iaf jag där för att uppleva :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad ROLIGT! Önskar jag hade varit där.

Svar: Ja, och jag önskade du varit här!! Kom hem nu hörrö! :)
Malin Edlund

2013-08-18 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0