22/8-13: Bak

Fy tusan va trött den här Malin är på morronen. Huga.. Hon borde få sova ut lite längre.

Men..det fick jag ju inte. Klockan envisades med att väcka mej. Och en liten katt vid namn Humlan skulle ligga på min mage och tvätta sej..ligger inte stilla alltså.
Bara att kliva upp!

Vet inte hur jag gör med mobilen för att kunna snooza heller..kanske ändå är bra i slutänden ;)

Vi har ju den stora möjligheten att kunna baka tunnbröd själva, när vi vill, i en fin liten bagarstuga hos svärföräldrarna. Inte dumt! Det blev Em o Je, U o jag som pysslade på i värmen. Trevligt! Och fort gick det, kidsen kavlade på som sjutton. Många fina kakor blev det.

Ett måste är att provsmaka nån macka efter första laddningen. Gott!! Sen gör vi alltid pizza till oss alla av de sista deg-ämnena. Och ja..det är ju bara så gott. Man äter gärna lite för mycket :)



Vi fixade ihop inbakade oliver och de blev uppskattade. Och återigen så gillades de även av de som annars inte gillar oliver så mycket :-)



En mysig onsdagskväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0