22/8-13: Throwback.thursday..

Jamen nu var det dags igen va?! 
Jag "blundar o väljer" ett inlägg från förr :)
Blev ett från 2010. Long time ago..
 

25/9-10: Lite foton

Hm... vaknade 17.18 idag. Då tyckte min kropp att det var morron. :) 
Igår tappade jag rösten. Helt. Länge sen det blev så för mej. Knepigt. Att det verkligen inte går att få ur sej nåt. Tänker på de i Idol,stackare när de blir förkylda under denna tävling. Usch. 

U ringde mej och förstod snabbt att jag inte kunde vara så rolig direkt. Mer jaha, jag kommer hem... ok, ses... Väldigt kort blev det. Och jag lät väl: ........ så ungefär. =) När han sen kom hem så fortsatte det likadant. Jättekul kväll.. Men sömn ska ju vara bästamedicinen har jag hört, så undermedvetet så var det väl det som kroppen provade, när jag nu kunde sova så länge. 

Har just ätit lite frukost, och ska väl .. tja.. va ska jag göra. Fortsättta ta det lugnt liksom. Blir en helt annan helg än jag hade planerat. Skrot oxå. Ville ju först och främst träna med Idha idag. Sen hade jag tänkt fara ner till stan och dansa av mej lite. Bachata, merengue och salsa.. men inte då. Skulle verkligen inte orka med det. Snyft..

Jag får ta en kväll i soffan istället. Kanske nåt bra på tv, vem vet. Det hade suttit fint med en härlig promenad oxå idag. Var ju strålande fint väder när jag vaknade. Hoppas på lika imorrn. Då tänker jag kliva upp tidigare. ( hoppas jag iaf )

Har tänkt lägga ut en del av mina fotojobb här oxå. Börjar lite smått. 
Här en fin bild på en student. Marie! Väldigt vacker bild tycker jag. 
Nåt som var skoj var att hon var med på alla möjliga tokiga ideér som jag hade. Jättelätt att fota henne. Blev bra hela tiden. Kul! Och jag älskar ju att fota när man har vatten, träd och trä intill. Kommer synas på mina bilder. 

Så här kommer smakprov nr 1: 



Visst är det vackert! Eller vad tycker ni? Kom gärna med synpunkter.

Nr 2:



Och 3:

 

Ska säga oxå att jag frågar alltid de jag fotar om jag får använda bilderna sen. 

Blir riktigt fotosugen igen känner jag. Det är ju så kul! 
Såg väldigt fina bilder på en kollega oxå nyss.. ska bli kul att höra mer om det!!

Nu tar jag min förkylda jag och en kopp varmt te (undrar hur många jag druckit idag) Ska mysa ner mej under filten och bara bara. 
Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0