26/8-13: Makes me go...mmm!

Gomorron kära followers!
 
Hoppas ni sovit gott och vaknat torrt :)
Ny vecka o nya möjligheter, eller hur? Måndagen är här och ja, livet rullar på.
 
Men det är ju inte alltid som man vill. Vänners pappa har lämnat jordelivet. Vidrigt hemsk sjukdom gjorde att han inte fick stanna kvar längre med de sina. Jag visste ju att han var sjuk, men ändå när orden nådde mej så gjorde det så ont. Man känner ju så mycket.. tänker..minns...får bilder som bara dyker upp när man minst anar det.
Ont gör det och tårar trillar.. Många varma tankar till hela fina familjen <3
Livet är verkligen inte rättvist.
 
Vill vara uppåt i känslan istället nu, och nåt som gör mej glad är viss musik.
Vissa låtar jag kan höra om och om igen och bara känna en sån fantastisk känsla i hela mej. Det är så härligt.
Just nu är det tre låtar (som jag kommer på nu) som ger mej känslan. Det är Maroon5 med Moves like Jagger. Den är ju inte ny direkt, men den är ju bara så bra. Sen är det en go-låt som ger mej sommarkänslor delux, Envy med Am I wrong. Och den sista då som jag bara vill dansa till (kanske måste göra en dans till denna..) Kim Cesarion med Undressed!
 
Önskar jag kunde lägga upp dem här.. men måste höra mej för hur man gör.. denna teknik :)
 
Trevlig start på veckan, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0