28/8-13: lykta

Onsdag, mitt i veckan. Sommar igår och höstkänsla idag. Grått o lite regn.

Igår avtackade vi vår duktige massör på jobbet som skulle sluta. Vi kommer sakna honom. Har varit uppskattade halvtimmar när han tagit hand om trötta ömmande muskler. Bra personalvård.
Vi önskar honom stort lycka till med nya jobbet på hemmaplan!

Nu söker vi med ljus o lykta (hoppas vi) efter ny massör som kan ta vid snarast.

Jag är själv utbildad friskvårdsmassör, men bättre om nån utifrån tar det så jag oxå får behandling. :)

Vet ni om nån massagebänk, elektrisk, som säljs till bra pris så kontakta gärna mej. Vill byta ut den jag har. Ska fixa iordnimg hemma nu så bänken kan stå uppe. Redo att användas!

Jag köpte ju en fin lykta på Hem fina hem. Här är den!



Visst är den fin?!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER JOHANSSON - FOTO

SVAR: Åh, tack!

Svar: :)
Malin Edlund

2013-08-28 @ 12:17:10
URL: http://jenjoh.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0