30/8-13: Livet

Det är fredag! Visst är det härligt?! Gillar fredagskänslan när man har en hel helg framför sej.
Sugen på kräftor. Undrar just om det blir av i helgen kanske...!
 
Läser du många bloggar? Jag har en hel del i mobilen nu som jag kikar in hos lite nu och då. Vissa är ju bättre än andra så klart. Och vissa skippar man direkt. Alla tycker vi ju olika.
 
En blogg jag inte kan eller vill sluta läsa, handlar om något så hemskt som en liten flickas kamp mot sin vidriga cancer. Ibland känns det bara för mycket att läsa, och jag undrar varför jag envisas med att läsa då jag blir ledsen och mår dåligt. Men sen vänder känslan till att LÄS.. det är väl det minsta man kan göra. Den familjen lever med detta hela tiden. Det är deras verklighet. Och så kan det faktiskt vara här i livet.
 
Jag beundrar denna mamman för att hon kan sätta ord på allt. Så verkligt för oss läsare. Och att hon inte försöker försköna något utan verkligen låta oss alla få veta vad de går igenom. Huga...
 
Det påminner oxå mej själv om hur tacksam jag är att vår familj inte har behövt leva så med barnen.
Lycka!
 
Kika in om ni vill. Jag önskar dem en toppenhelg, de är de värda hela fina familjen!
Adressen är: www.mejaminmeja.blogspot.se
 
 
Nu kickar vi igång fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0