30/8-13- spåret

Köpte med pizza hem till mamma och pappa efter jobbet. Blev bjuden, perfekt de! De har varit hundvakt idag till Alfons. Så tacksam för att de kan ha honom ibland.

Tog en promenad i elljusspåret där innan hemfärd med vovven. Full fart från början på honom då annan vovve var före oss. Ni som gått där vet om 'mördar-backen'. Jag var helt flåsig när jag kom upp. Huga..dålig kondition.





Nu har U kommit hem från stan o jag har tänt ljus i mina fina små ljusstakar från Hem fina hem, som jag satt på lilla bordet från Rusta. Fint o mysigt. De två större lyktorna kommer oxå från Rusta men från ett tidigare tillfälle.
Vill ha fler...Undrar om de fortfarande säljs. .?





Trevlig kväll på er!



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0