22/12-13: soffan

Såg ni Solsidan? Alltså vilket galet härligt program! Skrattar o skäms om vartannat när jag kollar :-)

Och sen Helenius hörna med Måns på besök efter det, toppen!

Jobbade ju idag. Konstig känska att sitta där på en söndag. Men det gick de med. Bara att ställa upp. Vem rår på en storm liksom.. Avslutade med en kopp kaffe o en god bulle som en kollega bjöd på. Mums!

Satt på jobbet o tänkte på allt jag vill göra hemma. Vill baka. Städa. Njuta. Sen när jag väl kommer hem så blir det soffan. Orkar inte nåt. Men det får va så helt enkelt. Tänker skjuta undan allt dåligt samvete o bara vara. Pallar inte annat.

Läste något väldigt fint idag oxå. Tänk vad vissa har gåvan att kunna skriva. Så härligt!



Kram på er alla, från mej under filten!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh Solsidan är så bra, dock missade jag igår.. :/

Svar: Ja, toppenprogram! Vad gillar du min blåtira då?!
Malin Edlund

2013-12-23 @ 16:33:50
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0