27/12-13: jul igen

Sitter i soffan efter en prommis med vovven. Det kom några små snöflingor..som snabbt övergick i blöt form. Plusgrader ute nu :(

Vill ha vinter nu!

Haft hela högen kids hemma och firat jul igen! Trevligt! Käkade tacos vilket alla tyckte var lämplig mat idag. Jättegott!
Paketutdelning och jag hoppas alla blev nöjda :) Blev väldigt tomt under granen nu.

Apropå granen. Läser vissas skriverier om att : nu måste granen o pyntet ut. Vårkänslor..vill in med vår-färger i hemmet.

Alltså va..? Det är fortfarande december och det är vinter. Julafton var för några dar sen. Barn ska njuta av snön och förhoppningsvis med föräldrar som oxå vill vara med dem där ute.

Det är inte vår än. På långa vägar. Det anser jag iaf.



Status på mitt himla öga då?! Jo det är färgglatt minsann :) Ser fan inte klok ut. Längtar tills svullnaden går ner. Killas o har sej. Sen rör man väldigt mycket o ofta på sina ögonbryn har jag kommit på. Och ont gör det. Varje gång. :(



God kväll på er alla fina! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0