31/12-13: Gott Nytt År

Dagen är här. Årets sista. Hur summerar ni 2013? Bra, mindre bra..lärorikt, spännande..?

Tycker det har varit både bra och dåligt för min del. Hänt saker jag aldrig trodde jag skulle behöva vara med om. Hänt saker jag önskar jag får vara med om igen. Tagit lärdom av vissa människor, på gott och ont.

Livet går som sagt både upp o ner. Och så lär det ju alltid vara. Jag hoppas iaf att jag får ett bättre 2014!

Och att ni alla oxå får det. Ta hand om er!


Nyårskram! Skål!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :D

Svar: Gott Nytt År önskar jag dej med!!! Synd du är anonym bara... :)
Malin Edlund

2013-12-31 @ 18:36:42
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Gott nytt år! :D

Svar: Gott Nytt År!Kram!
Malin Edlund

2013-12-31 @ 18:36:51
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0