6/12-13: Kevin

Vintern kom till slut! Vitt och fint ute. Skulle blåsa lite mindre bara. Jag håller tummarna för att detta ligger kvar nu.

Hade en väldigt glad vovve i morse som kunde snöbada för fullt :)

Tänker på det här med 'nät-hat'. Det är märkligt att så många människor, barn som vuxna tydligen anser att det är ok att skriva precis vad som helst om en annan människa. Även direkt till någon annan. Fula hemska elaka saker, nåt som jag är övertygad om aldrig skulle ske öga mot öga.

Tänker på facebook och instagram nu. Och tänker på en viss Kevin. Är säker på att alla vet vem jag menar.

Han är ju riktigt utsatt för nät-hat. Mobbing helt enkelt. Sägs ju att han är van, han står pall för han är ju en del av rampljuset annars oxå..

Jamen vadå.... Skulle du vilja höra och läsa att du är värdelös, att du inte är värd..att du inte duger..att du inte passar..att du inte borde leva........?

Nä, det vill ingen.

Konstigt att vissa tycker det är ok att säga allt de tycker rakt ut, bara för att man gör det via tangenter.
Folk borde tänka lite till innan de trycker sänd.

Varför skriva tex vilken jä..a ful jacka du har. Du skulle ju aldrig säga det direkt till någon. Eller hur?

Jag skulle bli jätteledsen om jag hade en mängd följare som bara ville trycka ner mej dagarna i ända. Självklart.

Nu har jag inte det, Tack o kram på er fina för det! :-)

Tycka saker, det ska man. Ha sina åsikter. Men inte medvetet skada andra människor genom detta. Inte ok.

Detta var hur som helst riktigt fin läsning angående snygg-Kevin!



Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sumaya

håller verkligen med dig! ingen ska behöva se eller höra något sånt om sig själv!

Svar: Tack! Och näe..verkligen inte. Det är hemskt. Hoppas nu att det ger sej och att han får njuta endast av alla som vill vara glada med honom :)
Malin Edlund

2013-12-07 @ 22:00:00
URL: http://sumayas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0