6/12-13: Yes!

Så glad.. Kevin vann!!!

Jag hade inte någon av dem tippad som vinnare tidigare. Tyckte Elins röst alltid fastnade i halsen och tröttnade på hennes magtröjor.

Tyckte Kevin hade behövt mera skolning av rösten. Men vilken utveckling han gjort!

Gillade tjejen med röda långa håret (utan rött hår ikväll) och Erik o Jens. 'Håret' (minns ej namnet nu) tyckte jag var färdig artist. Erik bäst röst. Jens växte med programmet i mina ögon.

Klart bäst i kväll var ändå Kevin och vinnarlåtet passade honom som handen i hansken!





Tänk sen att få sjunga med självaste Robin Williams!!!!! Hur stort är inte det?!

Himla bra var de iaf, modigt som bara den att ens ställa upp från första början tycker jag.
Skulle nog vara galet jobbigt att stå och bli bedömd av juryn.






Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0