21/2-13: tidigt

Fy säger jag bara..för att måsta kliva upp tidigt på morronen. Inte min grej. Det har tagit ungefär två timmar innan kroppen överhuvudtaget förstod att den skulle vara vaken. Seeegt med andra ord.

Men ja, nu verkar ögonen vilja hålla sej öppna iaf. Det går framåt!

Tänker på detta med morron och kvällsmänniskor. Båda sorterna finns ju bevisligen. Men just den ena tycker jag alltid ska framställas som lite bättre.
Varför då?

Jag kan inte fatta det alls. Kan inte heller fatta varför vissa måste slänga ur sej: jag var uppe med tuppen klockan sex imorse, och då verkligen se så där nöjd ut och duktig på nåt sätt.
Varför då?

Va tusan ska man upp å göra då?
Jag vaknar gärna mellan åtta och nio på morronen och de känns lagomt för mej.

Och sen är jag gärna uppe på kvällen och kan få för mej att pyssla med vad som helst vid 23 tiden.

...om jag inte hinner somna en sväng i soffan just för att jag klivit upp tidigt och sovit alldeles för lite...

Knas att jag ska känna sömnbrist typ hela tiden.

Igår var jag i stan och dansade burlesque igen. Så jäkla kul! Blev mer dans igår än det brukar bara. Men hann ändå med många steg på diagonalen. Träning träning..! Love it!

Finns en tjej där, jätteduktig, som påminner mej om en tjej jag dansat med tidigare. Långt hår, lite rödaktigt, väldigt lika rörelser :)

Brukar du tycka personer påminner om varandra? Det gör jag rätt ofta.

Nu kickar jag igång dagen här så..
God morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0