25/2-13: Hår

Hello!
Sitter och surrar med la familja här. Börjar bli lite trött på ögat.

Gjort något nytt idag, nämligen satt i extentions i håret. Känns jättebra än så länge :) Men gruvar mej lite inför att lägga huvudet mot kudden. Man blir lite öm i hårbotten från början. Men det får gå. Andra klarar ju av det ;)

Jag är jättenöjd med den färgen på håret jag beställt. Det är samma som jag haft på clipsen. Och det har varit så kul för folk ser inte att jag har de i.
Inte idag på jobbet heller :)

Och på showen har de bara trott jag varit och fixat till mej i håret, inte haft nåt extra i. Det känns bra.

Det tog lite tid att sätta i men det gick bra. Vi pratade på om allt från kackerlackor till mat så tiden gick undan. Tack fina Tua!

Passade på att ränna in i affärer en snabbis oxå och hittade lite smått. Några tishor och ett par treggings. Kul!

Hämtade vovven hos mor o far oxå när jag kom hem. Han blev så glad sötnosen våran. En prommis hanns med här hemma oxå till månens sken. Ni har väl sett vad vacker den är nu?!
Love it!

Nu hopp i bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0