12/1-13

Sitter nere i soffan för mej själv. Nåja, Humlan ligger bredvid mej här.
Sambo sover, kids ute på vift och vovve nyprommad ligger oxå och sover.

Fy va kallt det är ute nu. -22 grader. Brr.. Tur det finns täckbyxor och massa härliga halsdukar att svepa in sej i när man går ut.

Har donat undan en del av julen idag. Det sista ryker imorrn. Önskar jag kunde fara ner till Ikea och införskaffa massa nytt till hemmet. Men inte bästa månaden för sånt direkt.

Imorse hade Em och Je gjort go-frulle här. Så mysigt av dem! Gott bröd, skagenröra, avokado och apelsin uppskuret. Mums tyckte jag!

Förkyld är jag oxå. Har haft galet ont i halsen här i början på veckan. Bläk. Nu är den ok och förkylningen har förflyttat sej till näsan. Läget är antingen tvärtäppt eller så får jag snyta mej stup i ett.

Hahahaha...sitter och tittar på 40 year old Virgin nu och det är så många galet roliga klipp. Vilken dåre! Vaxar bröstet..och kondomerna i sängen. :-)

Skriver på min Ipad nu. Måste ju börja använda den lite mera, nu när jag väl har en menar jag. ( och sluta ha dåligt samvete över den)

Trevlig kväll på er!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0