16/1-13: fy..

Vilken dag. Började med att försova mej. Jättekul.. Det gör ju att man känner sej helt vimmelkantig flera timmar.
Väl på jobbet så körde jag på som vanligt iaf. Full fart!

Lunchade med kollegan Linda. Trevligt! Fattar inte att det ska ta sån tid mellan gångerna bara. :) Man får 'boka upp' i almanackan kanske ;)

Åt kycklingtallrik som vanligt där. Jättegott, men alldeles för stor portion. Suck..har ätit alldeles för mycket hela veckan.

Em och jag var på massage idag i Byberget. Så skönt och behövligt.
Jag undrar fortfarande vad hon gjort med mej och nacken/skuldrorna. Jag har ju inte ont så där längre. Knepigt!

Alfons fick vara hos mor o far medans. Gick bara bra det. Men när vi kom hem sen så hoppade Alfons efter snöflingor och på nåt sätt sträckte han sitt bakben.

Fy va hemskt det var. Han bara skrek rakt ut och tittade bedjande på oss. Huga..stackars liten.

Vi har känt igenom benet på alla vis så det inte skulle vara brutet. Men han vill inte stödja på det ännu. Rejäl sträckning tror vi. Inte kul.

Jag tänkte att det skulle bli en kväll hos veterinären. Vi får se hur han mår imorgon så får vi se hur vi gör.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: julia

Kolla gärna in min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag :) kram

Svar: Det ska jag absolut göra! Älskar små fototips!Go morron!
Malin Edlund

2013-01-19 @ 16:31:00
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0