17/7-13: Längtan

Sov gott i natt i nybäddad säng. Tända ljus. Vaknade strax efter fem i morse av en kissemiss som sprang över mej, och då menar jag verkligen sprang. De är hans sätt att tala om att NU vill jag ut. Bara att masa sej upp och släppa ut honom. Vovven Alfons blev nog lite brydd varför jag inte ville ta honom ut på en prommis då oxå..
 
Längtar verkligen efter semestern just nu. Ibland kommer det bara över en så där. Vill vill vill..vara ledig!
 
Undrar vad dagens plan är för nåt.. ja nu vet jag. Göra klart en cd med bilder på en viss möhippa. Det är ju bara det där sista lilla fixet kvar.. :)
 
Sugen på våfflor oxå. Detta kanske det får bli till middag senare.
 
 

Trevlig förmiddag på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0