18/7-13: Nöjd

God morgon på er alla!
Jag är glad o nöjd över att det gick bra igår med pappa, så klart! Han fick ju komma hem igen och det var med all säkerhet njursten som spökade. Jag tyckte ju att de borde haft kvar honom över natten..men det tycker ju inte sjukvården.
 
Det är lite känsligt detta när vi bor en bit ifrån sjukhuset. Men bra personal i ambulanser och nu en bra läkare som såg till att han kom sej iväg, gör saken lite bättre iaf.
 
Jaha..torsdag idag. Lika trött som vanligt på morronen ;) Imorrn blir det skojsigt på kvällen iaf. Vi ska iväg på nåt vi även ville på förra sommaren, men då minsann blev det fullsatt direkt.
 
Dags för ett "inlägg från förr" igen nu. Bara lite på måfå blev detta detta inlägg från oktober 2011.
Håll tillgodo!
 
 
 

30/10: Snart slut.

Snart slut på oktober. Men inte riktigt ännu. Igår hade vi premiär på krogshowen Guldhits igen! Premiär för den här hösten. Det var ungefär 120 personer där. Full fart på publiken minsann. Jättekul! De dansade som aldrig förr där, från början till slutet. En kvinna från tidningen var oxå där så ett reportage kommer inom kort. Blir spännande att läsa vad hon tyckte. Hon var även backstage och fotade lite. Då fick alla skärpa till sej så inte vårat vanliga tok skulle synas ;-)
Det gick över förväntan ändå för mej att dansa själv. Kändes hemskt kan jag lova. Och inte är det vad jag vill. Men nu blev det så här och jag överlevde. Känner mej rätt sliten i hela kroppen idag. Ont lite här o var, men fick lite massage av U förut så det blev lite bättre.
Var upp till mor o far förut oxå och hämtade hem Em som sovit hos kompis i närheten. Både hon o jag var trötta efter helgens bravader. Skönt nu med slapparsöndagskväll.
Jag har suttit och skrivit massor på berättelsen jag börjat på här oxå, så snaaart får ni lite fortsättning. Hoppas ni gillar det och att ni blir sugna att läsa mera. :) Bör hinna lägga upp lite av den imorrn.
Här en bild från showen.

Allt från Abba till Janis Joplin och sen Fredrik o jag när vi ska in och dansa en vacker lugn fox. Och en bild som visar hur det kan se ut när man har bråttom och alla försöker hjälpa till med krångliga handskar som vänt sej ut och in och band i korsetten som måste träs på snabbast möjliga tid. :)
Hoppas ni har en härlig söndag och nu skyndar jag till tv för att kolla på Filip och Fredrik. Mors på er!

 

 

Vi hörs senare!

Och vet ni, jag såg till att fixa möhippebilderna oxå igår, hurra! Så nu ligger de på en cd och ska levereras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0