26/7-13: äntligen!!

Jamen nu känns det bra! Har nästan varit f ö r varmt.. Får man säga så?

Njae..men så skönt ändå. Perfekt att jag hann slänga mej i solstolen idag med när jag kom hem.

Handlat en del till morrondagen ;)
Tagit fram klänningen... Kollat så kameran är tömd och laddad. Ska bli skoj!

Kände på vattnet på prommisen med vovven förut. Kändes riktigt skönt. Var så nära att näcka och ta mej ett dopp.
I morgonkväll kanske.

Nyss rensat akvariet här. Usch. Inge vidare det där längre. Men va tusan..fiskarna hänger ju med.

Nu en dusch och i säng.
Lång dag imorrn. ;)

Visst ser det ut som jag behövde semester?!
Och visst syns det att jag har det gott?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0