8/7-13: ljusare

Go kväll i stugan!
Sitter nu här ute på my lovely veranda o småfryser faktiskt. Nyduschad o ny... :) Slingor i håret! 
Tog å slängde i lite blekning o vipps så var man ljusare igen. Kändes som väldigt länge sen jag gjorde detta nu, och det var det ju. Vi får väl se hur länge detta varar. Men det känns alltid lite bättre med ljusare hår på sommaren.
 
Lite mera helgbilder kommer här.
 
 
Syns att jag njuter va?!
 
 
 
Småttingarna satte sej på golvet här inne på kvällen för att äta lördagsgodis och titta på film. Såg så mysigt ut och rätt som det var var endast en av de fyra vakna.
 
 
 
Nu äter jag ost o kex här och lite jordgubbar med grädde. Em o Je har fixat, och självklart ville jag vara med :)
Och jag som skulle lägga mej tidigt..igen...;)
Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0