14/6-13: Guld..

Idag är det student här i byn. Jag hoppas verkligen att vädret håller sej så här...det vill säga, endast grått, och inget regn. Hoppas hoppas... Och stort Grattis till er alla säger jag!
 
Jag fick en längtan efter Guldhits bara så där. En krogshow jag är med i. Gänget, showen, skratten och allt! Härligt!
 
Vår inledning, bugg i full fart!

Rätt nöjd med denna bilden. Så där ska ett ben kickas ;)
(tänker på ett vykort jag sett, en gammal grå tant som sträcker upp sitt ena ben ungefär så här på en lyktstolpe.
Tror dock inte jag klarar det om en si så där..många år ;)  )
 
Denna bilden gillar jag just för ljusets skull.

Kul är det och glad är jag för dessa bilder. Glädje!
 
Idag håller jag tummen hårt oxå för en speciell sak!!!!!!
 
Tjing på er! Idag är det fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0