15/6-13: möhippa

Hunnit med en del idag. Började dagen med att få sova ut, aldrig fel :) Sen mys-go-frulle och sen fick jag verandan full av ett glatt möhippegäng!

Nu var inte jag med i själva möhipperiet men jag var anlitad fotograf till den ovetande bruden. Skoj minsann!

Kändes avslappnat och bra vilket är ett stort plus. Viktigt att man kan få känna sej lite bekväm iaf när man ska fotograferas. Och det blir man ju oftast inte på ett kick så där. Men det gick söla tiders.

Nu ska det bli en del redigering så allt blir tipp topp.

Sen har jag planterat lite och tänkte klippa gräset. Men otur som jag hade så ville inte gräsklippare starta...

Solen skiner nu och vi har nyss prommat i fina sommar-Sverige.
Vackert är ordet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0