16/6-13: redigering

Har tillbringat större delen av dagen framför min bärbara dator. Har nämligen redigerat bilderna från möhippe-fotograferingen. Och satt även igår kväll till mitt i natten. Fick även sällskap ute på verandan. Skoj att ses så där spontant, trevligt!

Många bilder blir det..och jag är nöjd! Sen kan man ju hålla på och pilla med dem i en evighet. Svårt att bestämma att nu räcker det.

Nåt annat som räcker nu är regnet tycker jag.... Men vi får väl hoppas set regnar av sej till Midsommar iaf. Då vill vi ha fint och sitta ute.
Har ju haft klassiska när vi sprungit in och ut med dukat bord :-)

Skulle bli bjudna på middag ikväll på Ponderosa men blev inte som det var tänkt. Men lika bra gick det att äta i Ovansjö :)

Två bröllop ska jag fota i sommar vad jag vet nu och ett är vi gäster på. Ska bli så skoj!
Nu, liten stund till på bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0