26/6-13: nästan..

Vilken fin dag vi fick igår igen. Tack för det!

Underbara årstid! Vi är verkligen i behov av detta efter förra årets klena soltimmar.

Idag småregnar det dock men det gör inget :)

Min duktiga handyman fixar o donar för fullt och snart...snart är det klart! :)
Jag kör hårt med skruvdragaren så jag drar mitt strå till stacken jag med.
Det kändes när sista brädan uppepå skruvades på plats. Nu liten bit kvar plus trappsteg. Snyggt blir det!

Prommade med vovven en timme ungefär. Mysigt med alla dofter av fina blommor utmed vägen. Och varma ljumma vindar. Mys!

Vad pysslar ni med?


Kommentarer
Postat av: Josephine Einarsson

Hey! Snygg blogg :)
Ha en bra kväll! Kram

Svar: Tack så mycket för det!! Titta gärna in igen!Kram!
Malin Edlund

2013-06-26 @ 19:31:13
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0