11/3-13: sol

Hade en helt fantastiskt härlig söndag! Slalom stod på agendan :-)

Jag tycker det är jättekul! Men det var länge sen jag åkte tyvärr.
På morgonen var jag väl inte så happy över att ha sagt ja till idén. Jag var jättetrött efter showen och temperaturen visade -25 grader. Huga..

Men det ändrade ju sej tack o lov.
Em och Je hängde oxå på och vi for dit med Herkan. Je hade inte åkt tidigare så det var extra skoj att komma iväg tillsammans.

Det blev en skön dag i Hassela. Strålande sol från klarblå himmel hela dagen. Perfekta backar och ingen blåst. Kan det bli bättre?!

Alla tyckte det blev en bra dag och det gick jättebra för Je och Em!
Kommer bli fler slalomdagar!

När vi kommit hem och fått lassagne i magen så blev vi så där skönt trötta.
Mysigt med en dag ute i friska luften.

Längtar redan tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0