25/3-13: Vin

Vilken helg, tipp topp!
Det är tur man har en vovve så man automatiskt kommer ut på långpromenader. Underbart!
Tänk vilken gratis motion, bara så där!

Gillar du blommor? Det antar jag ju så klart. Jag gillar tulpaner. Speciellt så här i dessa tider. Det blir som en glad färgklick som i vilket fall jag mår bra av.

Att må bra är ju väldigt viktigt, eller hur? Tänk hur många gånger vi fått frågan: hur är det med dej?
Och vi svarar: jo det är bara bra med mej.

Men är det verkligen bra? Jämnt?
Nä så klart inte. Men varför ska vi ha så svårt att bara säga: nä, jag sov väldigt dåligt inatt och jag har värk i foten ..tex?

Konstiga äro vi människor.
Lever oftast i nån knepig tro att vi inte ska belasta andra med elände. Men om jag går till mej själv så vill jag hellre att personer är ärliga mot mej istället för att bara hitta på.

Tycker vi blir snällare och mer förstående mot varandra då. Och så slipper vi stå där och känna oss ensamma i 'skiten' de dagar allt är bläk.

Svårt är det att vara ärlig ang sånt här men försöka går ju :-)

Inte bra för oss som individer att bära allt själva.

Öppnade ett gott vin igår till den grillande middagen. Lite lustigt att set utanpå flaskan stod år 2009 men sen på korken stod det 2008.
Undrar vad som gäller?!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Minna

Japp det bra när man har vovvar man är tvungen att gå ut!!!Älskar tulpaner!!!

Svar: Japp, i ur och skur :) Trevlig påsk!
Malin Edlund

2013-03-26 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0