27/3-13: i tidning!

Har äntligen fått våra blommor på jobbet fixade. Har haft en förvuxen monstera och inga blommor alls i fönstren. Men nu är det fint igen. Lite less att jag inte hann med att ta skott av den stora, innan de hivade iväg den.
Jag gillar ju inte att slänga blommor som lever.

Bjöd mor o far på middag ikväll tillsammans med Em och Je. Trevligt! Blev pasta med räksås. Chilisås och rostad vitlök i oxå. Smaskens tyckte vi alla. Sen fick jag agera frisör då pappas hår hade blivit lite för långt.

Vi har haft en tävling på jobbet där priset var en iPad. Vinnaren fick mottaga detta finfina pris nu under våra dagar på Torpshammars herrgård.
Här ser ni alla oss plus vinnaren :)

In kom idag ett paket på jobbet med massa 'böcker' om Ljungandalen :)
Vi delar ut och sprider så gott det går, fin reklam.

En kollega utbrister: jamen här är du oxå!
Va?! Ingen har då frågat mej om lov att använda en bild på mej där.
Haha..tänker inte stämma någon, men visst kändes det lite konstigt.
Men givetvis kul! :-)
Bildbevis här!

Det var sen förra året när jag och en till dansade med gruppen Unit på Ljungarocken. Skitkul var det!

Nu lägger sej den här trötta Malin och försöker sova bort den onda halsen. Skrot.

Imorrn blir det fjällen!
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0