5/3-13: katt

Tittat på Maria och Mindy nyss. Så härliga människor. Jag sitter med ett leende varje gång jag ser dem.

Och vilka lägenheter de tittade på i dagens program. Häftigt!!

Sitter och väntar på att U ska höra av sej nu. Han och Ti är nämligen på akuten då Ti skadat läppen på hockey-träningen. Inget allvarligt, hoppas vi, men behövs stygn iaf. Läskigt tycker jag.

Har varit hos mor o far och donat med dator ikväll oxå. Skrattade gott när vi tittade på gamla bilder..och även 'rörliga bilder' :-)

Här lite fina bilder på vår gamla kissemiss Gizmo. Han klättrade upp i ett av träden här utanför i söndags när U och jag grillade korv i mysvädret.

Tjing på er!

Meen..nu inser jag att jag bloggar från 'plattan' och bilderna jag ville visa är ju i mobilen.... Knas.
Men då blir det bild på annat istället och Gixmo sparar jag tills imorrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0