13/5-13: glädje!

Önskar egentligen alla skulle få känna glädjen jag känner under aerobicspasset :)

Jag hade inte alls lust att gå idag. Och det var ändrat till just måndag oxå, men det var inte det som orsakade min känsla. Nä det var annat de.

Men jag tänkte ändå att va fasen..en timme. Min timme! Och nöjd och glad är jag att jag gick!! Tog inte lång stund förrän allt annat var ur huvudet och in var istället härlig koreografi att tänka på till bra musik.

Och härligt glada var de andra jag tränade med oxå :) Man är bara så glad!

Ska sluta tjata nu, men det är ju bara såå.. Fniss..näerå ger mej nu ;)

Lite tung i huvudet nu, lite minus på vätskesidan kanske..

Nattinatt på er!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0