16/5-13: värme

Sicken känsla att komma ut från jobbet idag. Solen värmde rejält! Härligt!

Skyndade hem för att slänga sej ner i solstolen. En liten stund bara hanns med innan handling och mat. Blev enkelt, köp-pizza. Inte det godaste men lättsamt.

Vi satt ute och åt och bara mådde gott. Några sidor i boken blev det. Vilket liv... Andreas Lundstedt. Tipp topp-bok!

Fick besök av en liten spindel oxå. Kom hängandes i mitt hår..livrädd. Spindeln alltså ;-)

Det har hänt en del med björkarna här. Och allt annat oxå så klart. Så fint ljusgrönt överallt.

Längtar tills imorrn nu och min stund hos frissan. Eller egentligen inte.. Kommer göra ont att ta ut mina extensions. Men ska bli skönt efter tre månader.

Och att få färga min - hemska - utväxt. Bläk.

Sitter på My lovely veranda nu och lyssnar på hockey på radion. Sverige-Canada. Hur ska det gå..?!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0