19/5-13: straff

Tog tillvara på solen igår och hade verkligen tänkt göra samma idag.
Nu var vi ju på baluns igår kväll och det blev lite sent..om man säger så.

Så ja, jag fick mitt straff. Bakis. Fy fan.
Alltså inget, verkligen inget är värt detta. Till saken hör nu att jag inte varit dålig alls utan bara så där äckligt matt och kroppen har knappt velat röra sej. Vidrig känsla tycker jag.

Slösat bort dagen helt enkelt. Har iaf legat ute en stund nu och tagit en promm med vovven. Skitjobbigt!

Behöver mat känner jag.. Orkar inte vara matt längre. Skrot.

Vi hade jättekul iaf! Grillade och partade på för fullt. Solen värmde gott länge. Blev sång, dans och frågesport.
Vilka vann...?

Tv stod på oxå så vi kunde följa tävlingen. Men.....ingen aning om hur vinnarlåten gick....

Nä, måste ha mat nu. Skrovmål skulle sitta fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0