28/5-13: tisdag

Trött i kropp o knopp. Önskar jag kunde ligga i sängen o sova nu.

Igår tillbringades kvällen på hundklubben. Jättetrevligt och nyttigt. Em jobbade så U och jag hoppade in. Vi vill ju inte missa nåt.

Blev mycket kontaktövningar, inkallning och att promma nära varandra. Allt gick bra! Hann även med kloklippning oxå. U höll honom i knät och en instruktör klippte. Jag stod och tittade på och gav godis.

Jag tyckte det var jobbigt direkt men fick skärpa mej. Det måste ju gå och det är ju ingen hit och JAG är den som ställer till att han blir mer rädd.
Men bra gick det tack o lov!

Väl hemma igen blev det rabarberpaj som kvällsfika. Mums de!

Bjuder på en bild från utbildningen i Stockholm. Himla skoj!


Kommentarer
Postat av: ek

Himla kul att se en korthårig tjej med :-) ser ut att vara bra bålträning med :-).

Svar: :) Ja det känns i kroppen minsann!
Malin Edlund

2013-05-28 @ 08:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0